Dream on, dream on.

Jag drömde att Kia stal min väska.
Hon ville kolla om jag hade skrivit någonting om henne i mitt block.
Vi svor ganska länge åt varandra och sedan skulle jag, som vanligt, slå ihjäl henne.
Fast hon åkte iväg i en röd van.

Drömmar är spännande.
Jag brukar väldigt mycket våld när jag drömmer.
Bankar av käkben med stolar och slår in pannor med glasflaskor.
Men i drömmen känns det ju så jävla logiskt.
"Fy fan vad den här personen ska dö."

Ibland är jag inte ens jag.
En gång var jag en stor lila katt som gick lös.
(Nästan som Night Elves Feral Form, fast inte lika ful.)
Jag hade en såndär hatt med ett PRESS-kort på mig. Sprang runt och vrålade och kaosade.
Folk var jävligt rädda.

Nu ska jag gå till mitt rum, lyssna på musik, runka och sen drömma att jag slår ihjäl er.
Förmodligen.

That'd be all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0