To leather, to dildos, to curry vindaloo.

Måndag:
Repet med Dvala-gänget i måndags gick överraskande bra.
Jag har alltid fetångest när jag ska dit, sen upptäcker jag, IGEN, att alla är ju egentligen skitsnälla.
Fast jag gjorde bort mig lite, när de pratade om någon vid namn Bysil.
Jag hör Becel och börjar prata smör.
Fan då.

Tisdag:
Teater Verbal var hemma hos Håkan och läste manus.
Vi läste, äntligen, en BRA manusversion av Alice i Underlandet.
De andra vi har läst har tagit bort bra karaktärer och därefter lagt till massa skitkaraktärer.
Men det här var bra. Jag garvade hela tiden.
Jag, Angelica och Anton bör vara téparty-gänget.
Fy fan vad roligt.

Onsdag:
Jag dog av mensvärk och stannade hemma.
Sov för länge.

Torsdag:
Sket i julshowen och stannade hemma.
Har jullov nu, vilket jag inte har reflektarat över så mycket.
Jag vill hänga med pajsare nu.
Var är alla pajsare?
COME ON OVER.
COME ON OVER, BABY.

Vi har vinglögg, snickers och annat skit.

Nej, slipp då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0