"I think it's because of the breast cancer. That's funny."

Avtänd på livet.
Det är kallt och jag har mensvärk.
Det känns som att få sendrag i äggstockarna.
Eller något.
Har crunchat pills, i alla fall.
Ungefär lika mycket som kattfan har crunchat på blomjäveln bakom mig.
Jag har försökt kasta pennor på henne, men hon slutar inte.

Jag saknar min kamera så jävla mycket.
Det känns som om 40% av min tid varenda dag bara är allmänt tomrum.
Det var den tiden jag brukade fotografera med.
Aaaah. Jag saknar. Jag saknar.
Kommer säkert inte få tillbaka den innan stugorna heller.
Jävla Expert. Det är erat fel, era jävla fittor.

Igår tog Teater Verbal över Reveljen.
Vi kastade en pinne, en stol och en kub.
Jag hade roligast.

Nu ska jag dricka varm choklad och skriva inköpslista till helgen.
Hannas Sweet Mistlekiss verkar vara ett måste.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0