"Japansk ceremoni. Det låter jävligt intelligent."

Jag sitter på skolan.
Gårdagen sög, då det ännu en gång var kaos i hemmet.
Enligt pappa kommer det nog vara det varannan helg nu.
Orkar inte ens vara besviken.

Känner mig nervös som fan utan konkret anledning.
Fast det känns samtidigt att bara jag klarar av talet i morgon så kommer jag lugna ned mig.
Det låter så jävla lätt att det blir SKITSVÅRT för mig.
Ska få det gjort och sen ta det lugnt.
Eller inte. Har massa skit här och hemma.
Känns väldigt påfrestande just nu.

I helgen är det tänkt att Stoff ska haka på mig hem och spela tv-spel.
Får se hur det blir med det.
Nästa helg är det STUGDAGS.
Party-VM? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0