Tellin' my friends of the social elite or some cute cat I happen to meet;

That I'm
Abraham De Lacy
Guiseppe Casey
Thomas O'Malley
O'Malley the alley cat


Fredag och jag är nykter.
Jag skulle kunna vara full nu.
Jag har bacardi och MASSOR av starkvinsglögg.
Men jag vill inte.
Och det känns så jävla skönt att inte vilja festa.

I övrigt så raglar livet osäkert fram på rälsen.
Jag är stressad och frustrerad över skolan och slutproduktionen, samtidigt som jag håller på att glida in i de tankegångar jag hade i första året på gymnasiet.
Känns inte som om det vore en så jävla bra idé vid den här tidpunkten.

På tal om bra idéer/tidpunkter.
Under lunchen idag tyckte någon att det var en asbra idé att prata om att dö i bilolyckor.
NÄR ANTON SATT DÄR.
Jag ville tackla omkull henne.

Väldigt fulstyckat blogginlägg, det här.
Tror fan jag behöver en grogg nu ändå.

That'd be all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0