2009.

Igår var nice.
Sammanfattning av kvällen;
Folket kom, vi åt, vi drack, vi blev dretfulla.
Precis rätt folk.
Vi var endast 5 personer men saknade inte en jävel.
Angelica är full och missar tolvslaget för att hon pratar i telefon.
Stoff halkar och köttar upp hela handen.
Stoff får mustasch och monokel. [Pics or it didn't happen? Ni ska få bilder.]
Sedan blir jag fyllearg och kastar mobilen i väggen för tredje gången.
Den här gången gick den sönder HELT.
Alltså, det är ett kadaver.

Så nu har jag en gammal.. Nokia-någonting.
Och tre ton disk.
Och arga föräldrar.

Men ingen att spela Wii med, för Stoff blev hemdragen utan att någon berättade det för oss.
Fick umgås i 5 minuter med honom idag, för jag vaknade sent.
Nu har jag käftat med alla i hushållet och alla är härmed riktigt cranky bitches.

Fan vilken kass start på året.
Men fan, vilket awesome nyår.

Nu ska jag diska.

Kommentarer
Postat av: A-K

Elin jag vill ha uppdatering nu! Lite ironiska inlägg och roliga kommentarer liksom!! PLEASE.

2009-03-17 @ 22:59:09
URL: http://annakarindahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0