Maskerad: Bilder.

Här kommer gårdagen i bilder.


Jana.


Ed. Typ snyggast på festen.


Fina Linda.
Som röker idag!


Stina! Som även hon är värsta baben idag.


Gästlistan.


Linda: Vad heter du?
Ed: Åh, ÅH! LOLLIPOP!


Herr Olof gör entré!


Och, med hjälp av mig och Rabarber, transformeras till Sweeney Todd.


Rabarber herself!


Steena!
Som också ville göra ett meanface.


Linda!


Jana och lite liger.








Julia kom med vin och spexade loss!


Sexy bitches.






Ett par trashiga brudar gör entré.


Åh, Ed. <3
(Egentligen var jag också med på denna bild, men jag var så jävla fylleäcklig att jag klippte ur mig själv.)


MISTER JÄVLA CHRISTER!
Som var nykter som tusan.




Killen till höger känner Max.
Det berättade jag för alla sjutusen gånger.
Jag blev lika förvånad varenda gång jag såg honom.


Stoff och Rebecka har hunnit dyka upp.
Stoff har klätt ut sig till Alex från A Clockwork Orange.
Rebecka är Charlie Chaplin.


Nyberg som jägare.

Sen blev det inga mer bields. Jag var för upptagen med att skrika och kasta papper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0